Τουρισμός

ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΑΙ «ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ»

Οι σύγχρονες προσεγγίσεις σχεδιασμού μονάδων φιλοξενίας, καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό από τις στρατηγικές του μάρκετινγκ. Σύμφωνα με τις νέες αντιλήψεις μια μονάδα φιλοξενίας οφείλει να παρέχει πολλαπλές εμπειρίες, καθώς η απόκτησή τους έχει αξιολογηθεί ως πολυτιμότερη από ότι το όνομα της φίρμας (brand name) και την προσφορά υλικών αγαθών.

Οι κυριότεροι παράγοντες που επηρεάζουν το σχεδιασμό (design) των μονάδων φιλοξενίας είναι οι απαιτήσεις-ανάγκες της τουριστικής αγοράς η εξέλιξη της τεχνολογίας, ο βαθμός ανταγωνισμού, καθώς και θέματα που αφορούν την τουριστική νομοθεσία.

Περισσότερα
ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

Χαιρετίζουμε τὴν πρωτοβουλία ἀνάδειξης καὶ προβολῆς, ἀπὸ τὸ Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν, τοῦ Ἑλληνικοῦ Πολιτισμοῦ, μέσω μιᾶς διαδικτυακῆς - διαδραστικῆς πλατφόρμας εἰκονικῶν ξεναγήσεων σὲ προορισμοὺς ἀνὰ τὴν Ἑλλάδα (www.YouGoCulture.com).
Περισσότερα
"YouGoCulture", ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΙΔΗΣΗ

"YouGoCulture", ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΙΔΗΣΗ

Η προώθηση του πολιτιστικού περιεχομένου μπορεί να συμβάλει στην αύξηση τόσο του αριθμού επισκεπτών σε μια χώρα, αλλά για να καταστεί δυνατή η προβολή του πολιτισμού της χρειάζονται και αντίστοιχες πρωτοβουλίες ανάδειξης και εξωστρεφούς προβολής του ελληνικού πολιτισμού. Μια τέτοια έχει δρομολογηθεί από το Πρόγραμμα Συμπληρωματικής Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (E-Learning) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), το "YouGoCulture". Περισσότερα
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ (ΑμεΑ)

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ (ΑμεΑ)

Ας μην ξεχνάμε ότι όλοι οι άνθρωποι δεν έρχονται στον κόσμο με τις ίδιες ικανότητες, γεννιούνται όμως ίσοι ως προς τα δικαιώματά τους. Η μεγάλη πρόκληση για την τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, είναι η εξασφάλιση της ποιότητας ζωής, η δυνατότητα ενσωμάτωσης στην κοινωνία και η διευκόλυνση της αυτόνομης και αξιοπρεπούς διαβίωσης στα Άτομα με Αναπηρίες, αλλά και σε όλα τα «εμποδιζόμενα» άτομα, μέσα από τη λειτουργική χρήση των εγκαταστάσεών τους. Περισσότερα
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η προβολή και η αξιοποίηση περιοχών, δρωμένων και πολιτισμικών αγαθών με σύγχρονους όρους επικοινωνίας, αποτελεί το ζητούμενο για την ενεργοποίηση του αναπτυσσόμενου οικονομικού πυλώνα του Τουρισμού, όπου με τη Ναυτιλία και τη Γεωργία, διαμορφώνουν το οικονομικό προφίλ της χώρας. Η πολιτισμική πολυμορφία της Ελλάδας αποτελεί έναν ανεκμετάλλευτο πλούτο, που σε συνεργασία με τις παραγωγικές δυνάμεις, θα μπορούσε να απογειώσει το πρόταγμα της «πολιτιστικής βιομηχανίας». Περισσότερα

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΚΑ

Το αρχαιολογικό πάρκο επιδιώκει να συνδεθεί με τη σύγχρονη ζωή των κατοίκων της περιοχής, και να καταστεί πόλος πολιτιστικής, οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξής της Περισσότερα